Az elavult hirdetési formák rettentő drágák.
A budapesti Szuperinfóban 1 oldal hirdetés 2.280.000 Ft - 4.560.000 Ft között kerül.
Ehhez képest online hirdetéssel már napi 500 Ft-os hirdetési költséggel is akár havi 7750 db potenciális ügyfelet is elérhet célzottan.
Az elavult hirdetési formák nagy problémája még,
hogy sosem fogja megtudni, hogy valóban hányan látták hirdetését.
Ezzel szemben az online hirdetés mindenről részletes adatot szolgáltat, mint az emberek száma, neme, lakhelye, érdeklődési köre stb.
Az ügyfélszerzésbe fektetett pénz többszörösen megtérül.
Mind a fizetett hirdetéssel, mind pedig az organikus ügyfélszerzéssel ön beépül az emberek tudatába, és évek múltával is ön fog eszükbe jutni, ha olyan problémájuk merül fel, amire az ön vállalkozása megoldást tud nyújtani.
Az elavult hirdetésekkel nem válogathatja meg,
hogy kik fogják látni a hirdetését.
Ezzel szemben az online hirdetési formákkal érdeklődési kör
és lakhely alapján lézer pontossággal célozhatja meg a célközönségét.